دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب - تکفارس 
دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب - تکفارس 

دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب

Lightning
۲۰ تیر ۱۳۹۲ - 19:32
دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب

فکر کنید ۱۰ دقیقه در حال تلاش هستید تا بتوانید از نزدیک از صحنه نمایش فیلمبرداری کنید یا فکر کنید تعدادی معدنچی اهل شیلی در یک معدن گیر کردند و فقط از یک سوراخ کوچک می توان فیلم برداری کرد و گزارش تهیه کرد یا فکر کنید می خواهید بصورت بسیار نزدیک و اکشن از یک مسابقه تنیس فیلمبرداری کنید ؛ آیا تا به حال به این مشکل برخورده اید ؟ هیچ مشکلی نیست چون این دوربین توپی تمامی مشکلات شما را حل می کند .

دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب برخلاف دو اسم ” قابل پرتاپ ” و ” توپ ” که اصلا با یک دوربین مطابقت ندارند ، این دوربین به صورت اختصاصی برای پرتاب شدن یا قل داده شدن طراحی شده است ، بنابراین این دوربین می تواند از موقعیت های غیر ممکن ( البته برای دوربین های دیگر ) فیلمبرداری کند . این ایده برای چند سال مورد بررسی قرار گرفته بود اما موانع آن قابلیت های فیلمبرداری و سایزهای بزرگ دوربین های قدیمی بود .

دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب

این نسخه ای که در تصویر بالا می بینید” اسکیتو ” ( squito) نام دارد که از ۳ دوربین ، یک سنسور درونی و یک پردازنده تشکیل شده است . سنسور و پردازنده به اسکیتو اجازه می دهد تا محاسبات دقیقی در حین پرواز داشته باشد به طوریکه عکس های سریعی که در هوا می اندازد را به هم می چسباند تا بتواند فیلم های دنباله دار پانوروما تولید کند .

کافیست یکی از این دوربین ها را به بالا بیندازید و با آن والیبال بازی کنید تا از فیلمبرداری بی نظیر آن شگفت زده شوید .

دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب دوربین توپی پانوروما قابل پرتاب

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.