با گوشی LG V20 “بهترین تجربه صوتی و تصویری” را داشته باشید - تکفارس 
با گوشی LG V20 “بهترین تجربه صوتی و تصویری” را داشته باشید - تکفارس 

با گوشی LG V20 “بهترین تجربه صوتی و تصویری” را داشته باشید

سعید مزارعی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 18:31
با گوشی LG V20 “بهترین تجربه صوتی و تصویری” را داشته باشید - تکفارس 

اخیرا شرکت ال جی جزئیاتی را در مورد گوشی سر سبد خود یعنی V20 منتشر کرده است. این گوشی قرار است اولین گوشی در دنیا باشد که از تکنولوژی ۳۲-bit Hi-Fi Quad Dac (تبدیل آنالوگ به دیجیتال) بهره می برد و همچنین اولین گوشی خواهد بود که با اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد شد.

امروز شرکت ال جی رسما زمان معرفی این گوشی را ۶ سپتامبر در شهر فرانسیسکو معرفی کرد، علاوه بر این شرکت ال جی یک رویداد در کشور سازنده ی این گوشی یعنی کره جنوبی در روز ۷ سپتامبر نیز برگزار خواهد کرد. در حالی که این جزئیات زیاد هم مهم نیستند اما در پستی که بر روی بلاگ این شرکت در مورد رویداد کره جنوبی خبر داده بود از جمله ی “بهترین تجربه ی صوتی و تصویری” استفاده شده بود. بنابراین علاوه بر انتظار کیفیت صدای بالای این گوشی که از طریق تکنولوژی تبدیل آنالوگ به دیجیتال به دست می آید حالا باید انتظار یک تجربه ی تصویری خیلی خوب را هم از این گوشی داشته باشیم.

در رندرهای لو رفته از این گوشی به وضوح می توانیم دوربین دوتایی را که قبلا نمونه ی آن را در گوشی G5 شرکت ال جی مشاهده کنیم. اما ما انتظار داریم دوربین به کار رفته در این گوشی بهتر از دوربین G5 عمل کند و ممکن است حالت ضبط ویدئو دستی که  در V10 بود ر نیز داشته باشد.

شایعات از عرضه ی گوشی V20 شرکت ال جی در تاریخ ۲۳ سپتامبر ( حداقل برای اپراتور T-mobile ) با قیمت ۶۴۹ دلار خبر می دهند.

منبع : phoneArena   

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید