گلکسی نوت ۶ ممکن است با اندروید N در تابستان جاری عرضه شود - تکفارس 
گلکسی نوت ۶ ممکن است با اندروید N در تابستان جاری عرضه شود - تکفارس 

گلکسی نوت ۶ ممکن است با اندروید N در تابستان جاری عرضه شود

مبین محمدی
۳ فروردین ۱۳۹۵ - 15:01
گلکسی نوت ۶ ممکن است با اندروید N در تابستان جاری عرضه شود - تکفارس 

حال که سامسونگ پرچم‌دارهای جدید خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را روانه بازار کرده است نیاز به به‌روز کردن فبلت پرطرفدار دارد. تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت ۶ منتشر شده است که هر یک به نحوی آن را شرح می‌دهند. اکنون با توجه به خبرهای منتشر شده ممکن است که این دستگاه در ماه جولای که تقریبا بین ماه تیر و مرداد است روانه بازار شود اما همه چیز به اینجا ختم نشده است و خبرهای دیگری درباره این فبلت وجود دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شایعه شده است که گلکسی نوت ۶ در تاریخ گفته شده روانه بازار خواهد شد و ظاهرا به نسخه بعدی سیستم عامل گوگل یعنی اندروید N مجهز است. گوگل به تازگی نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N را منتشر کرده است و ممکن است که گلکسی نوت ۶ به این سیستم عامل مجهز باشد.

همچنین به تازگی شنیدیم که حافظه ۲۵۶ گیگابایتی UFS در گلکسی نوت ۶ وجود دارد و در واقع انتظار می‌رود که اولین گوشی‌هوشمند/فبلت باشد که دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است که البته ممکن است به رم ۶ گیگابایتی هم مجهز شده باشد. به نظر می‌رسد که سامسونگ سورپرایزهای بسیاری را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این نتظار این را داریم که دستگاه فوق با پردازنده آپدیت شده Exynos 8990 یا Qualcomm Snapdragon 820 مجهز شده باشد. علاوه بر این تحلیلگران دوربین آپدیت شده را پیش‌بینی کرده‌اند که اگر حدس و گمان‌ها درست باشد همان دوربین موجود در گلکسی اس ۷ است.

متاسفانه هنوز جزئیات بیش‌تری درباره گلکسی نوت ۶ وجود ندارد و شاید این خبرهای منتشر شده بر اساس شایعات باشند، اما به محض انتظار جزئیات بیش‌تر ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.