انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت GeForce GT 710 را روانه بازار کرد - تکفارس 
انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت GeForce GT 710 را روانه بازار کرد - تکفارس 

انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت GeForce GT 710 را روانه بازار کرد

محمد حسن موسوی
۷ بهمن ۱۳۹۴ - 16:28
انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت GeForce GT 710 را روانه بازار کرد - تکفارس 

به تازگی کمپانی معروف انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمتی به نام GeForce GT 710 را به بازار عرضه کرده است.بر اساس گفته های این شرکت، GT 710 تا ۱۰ برابر از کارت های گرافیک آنبورد(Intel) سریع تر می باشد و تجربه گیمینگ را نیز ۸۰% بهبود می بخشد.

این آمار های اعلام شده از سوی انویدیا ممکن است کمی اغراق آمیز باشد.زیرا این کارت گرافیک میان رده تنها ۱۹۲ هسته از نوع CUDA با قدرت پردازش ۹۵۴MHz را به کاربر عرضه می کند.برای اینکه بهتر متوجه شوید، توجه شما را به مدل خوب GTX 750 Ti جلب می کنیم که با ۶۴۰ هسته از نوع CUDA قدرتی بهتری دارد، ولی قیمش خیلی بیشتر از GT 710 می باشد.

کارت گرافیک GeForce GT 710 در مدل های ۱ و ۲ گیگابایتی عرضه شده که حافظه گرافیکی همه مدل ها از نوع DDR3 می باشند.باس ۶۴ بیتی این پردازنده گرافیکی، پهنای باندی در حدود ۱۴ گیگابایت بر ثانیه دارد.از ۴ مدل این کارت، ۲ تا که قوی تر هستند سیستم خنک کننده دارند و آن ۲ تای دیگر که فاقد آن می باشند مزیت جا شدن در کیس های کوچکتر را دارند.

با توجه به مشخصات سخت افزاری GeForce GT 710، بعید به نظر می رسد که از یک کارت گرافیک آنبورد در سیستمی که از پردازنده جدید اینتل (Skylake) بهره می برد، سریع تر باشد.اما اگر شما یک رایانه قدیمی دارید و می خواهید به ویژگی هایی همچون DirectX 12 و OpenGL 4.5 دسترسی پیدا کنید، این کارت گرافیک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کارت گرافیک GeForce GT 710 در حال حاضر با قیمت های زیر به فروش می رسد:

  • ۳۵$ برای مدل ۱ گیگابایتی
  • ۴۰$ برای مدل ۲ گیگابایتی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • کیان گفت:

    اصلا نظر شما صحیح نیست . زیرا که بنده یه مدل از همین دارم . کلال اف دیوتی ۹ را با رزولی۱۶۰۰ در ۹۰۰ و حالت های گرافیکی مثل شادو(سایه) را تقریبا عالی پردازش میکند که کارت گرافیک آنبوررد به گرد پایش هم نمیرسد.پس قضاوت نکنید