ال‌جی جی ۵ در کنار یک پرچم دار دیگر در سال جاری عرضه می‌شود - تکفارس 
ال‌جی جی ۵ در کنار یک پرچم دار دیگر در سال جاری عرضه می‌شود - تکفارس 

ال‌جی جی ۵ در کنار یک پرچم دار دیگر در سال جاری عرضه می‌شود

مبین محمدی
۶ بهمن ۱۳۹۴ - 18:27
ال‌جی جی ۵ در کنار یک پرچم دار دیگر در سال جاری عرضه می‌شود - تکفارس 

به نظر می‌رسد که خبرهای پیرامون ال‌جی جی ۵ تا زمان معرفی رسمی پایانی ندارد، این روزها خبرهای متعددی درباره این پرچم دار منتشر می‌شود  اما اکنون خبر غیز منتظره‌ای درباره  این شرکت منتشر شده است. همانطور که می‌دانید شرکت ال جی گوشی هوشمند جی ۵ را در سال جاری روانه بازار می‌کند اما در کنار آن یک پرچم دار دیگر وجود خواهد داشت، یعنی در اصل ال جی دو گوشی هوشمند پرچم دار را برای رقابت با بازار موبایل روانه بازار می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شرکت ال جی امروز آخرین گزارش در آمد خود را اعلام کرد که باتوجه به آن در سال گذشته ۵۸.۷ میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده است. به هر حال ما در سال جاری دو گوشی هوشمند را از ال جی خواهیم که یکی از آن‌ها جی ۵ بوده و دیگری هنوز بدونه جزئیات است.

انتظار می‌رود که ال جی جی ۵ در طی برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل و کنفرانس مطبوعاتی ال جی در تاریخ ۲۱ فوریه معرفی شود، دستگاه نام برده شده با پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 processor و رم ۴ گیگابایتی روانه بازار می‌گردد، البته هنوز این مشخصات تایید نشده اند ام به احتمال فراوان این مشصخات از دسته شایعات نیستند.

دیگر مشخصات شایعه شده شامل صفحه نمایش ۵.۶ اینچی QHD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود، البته امکان ارتقا از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. همچنین ال جی در پرچم دار جدید خود آپدیت دوربین را فراموش نکرده و دوربین پشتی آن ۲۰ مگاپیکسل با  سنسور ۱/۲ اینچ و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی را برای آن ارائه خواهد داد.

متاسفانه جزئیات به دست آمده درباره دو پرچم دار شرکت ال جی بسیار ناچیز است اما انتظار می‌رود دو دستگاه فوق در رویداد ۲۱ فوریه به صورت رسمی معرفی شوند، پس بهتر است تا ماه اینده منتظر این دو شاهکار باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.