سامسونگ مشکل قلم S Pen را در گلکسی نوت ۵ برطرف کرد - تکفارس 
سامسونگ مشکل قلم S Pen را در گلکسی نوت ۵ برطرف کرد - تکفارس 

سامسونگ مشکل قلم S Pen را در گلکسی نوت ۵ برطرف کرد

مبین محمدی
۲۹ دی ۱۳۹۴ - 22:26
سامسونگ مشکل قلم S Pen را در گلکسی نوت ۵ برطرف کرد - تکفارس 

گلکسی نوت ۵ در زمان معرفی همه کاربران و طرفداران را محو تماشای خود کرد و در زمان عرضه به بازار از همان روزهای اول عملکرد خوبی را به جا گذاشت. در همان اوایل عرضه دستگاه بود که خبر از مشکل قلم S-Pen به گوشی خورد که قطعا درباره این مشکل در سال گذشته چیزهایی شنیده‌اید، قلم گلکسی نوت ۵ اگر به صورت برعکس بر حسب اتفاق یا هر طور دیگری در جای خود قرار می‌گرفت ممکن بود باعث خرابی دستکاه شود یا قلم به صورت کلی گی کند. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ این مشکل را در دستگاه‌های جدید حل کرده است برای مشاهده این خبر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

خاصیت سری دستگاه‌های گلکسی نوت به شیوه‌ای بوده است که از قرار دادن قلم S Pen به صورت اشتباه جلوگیری می‌نمایند، اما در طراحی گلکسی نوت ۵ تغییراتی داده شده است که مشکلات اعلام شده را دارد. شرکت سامسونگ اکنون مشکل قلم S Pen را در نسخه‌های جدید گلکسی نوت ۵ حل کرده است و در ساختار داخلی آن تغییرات جزئی را انجام داده است.

یکی از رسانه‌های انگلیسی زبان با شرکت سامسونگ یک گفتگوی اختصاصی را داشته است که در آن سامسونگ این خبر را اعلام کرده و بیانه زیر را منتشر کرده است:

مکانیزم اصلی گلکسی نوت ۵ برای قرار گیری قلم S Pen تغییر داده شده است که از جایگذاری غلط آن جلوگیری می‌کند.

البته که این خبر برای همه دستگاه‌های گلکسی نوت ۵ صدق نمی‌کند و تنها دستگاه‌های چدید این شرکت این عیب را ندارد، پس بهترین شیوه این است که اگر گلکسی نوت ۵ سری اول را دارا هستید بهتر است در جاگذاری قلم S-Pen دقت بیش‌تری بکنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.