Nokia 230 رسمی شد - تکفارس 
Nokia 230 رسمی شد - تکفارس 

Nokia 230 رسمی شد

حامد توانا
۴ آذر ۱۳۹۴ - 20:20
Nokia 230 رسمی شد - تکفارس 

میکروسافت رسما گوشی دو سیم کارته Nokia 230 را معرفی کرد. این گوشی بدنه آلومینیومی دارد و از فلش جلو و قیمتی مقرون به صرفه بهره می برد.

در رابطه با ویژگی های Nokia 230 می توانیم بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با رزولیشن ۲۴۰×۳۲۰ و ۱۶ مگابایت رم می باشد. Nokia 230 می تواند از برنامه هایی نظیر Opera Mini, Bing Search, و MSN weather پشتیبانی کند. هیچ حافظه داخلی وجود ندارد ولی microSD تا ۳۲ گیگابایت در این گوشی تهیه شده است.

این گوشی همچنین از دوربین ۲ مگاپیکسلی که قادر است تصاویری با رزولیشن ۱,۶۰۰×۱,۲۰۰ ثبت کند و قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۲۴۰ پیکسل در ۱۵ فریم می باشد، بهره می برد. نکته قابل توجه این است که دوربین جلویی این گوشی نیز ۲ مگاپیکسل است و در کیفیت VGA به فیلمبرداری می پردازد.(۶۴۰*۴۸۰ پیکسل)

Nokia 230 از اتصال وای فای دو بانده ۹۰۰MHz/1800MHz GSMو Bluetooth 3.0 و رادیو FM پشتیبانی می کند. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی متری در این گوشی وجود دارد.

ابعاد این گوشی ۱۲۴.۶×۵۳.۴×۱۰.۹ میلی متر و وزن آن ۹۱.۸ گرم می باشد.Nokia 230 بیشتر از پلی کربنات ساخته شده است است اما دارای پوشش آلومینیومی نیز می باشد و از باتری ۱,۲۰۰mAh بهره می برد که طبق صحبت مایکروسافت در حالت آماده به کار و یک سیم کارته تا ۲۷ روز و در حالت دو سیم کارته تا ۲۲ دو روز دوام می آورد. این گوشی ۵۰ دلاری ماه دسامبر در دسترس قرار می گیرد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.