احتمال عرضه آیفون ۷ به صورت ضد آب و با ۳ گیگابایت رم - تکفارس 
احتمال عرضه آیفون ۷ به صورت ضد آب و با ۳ گیگابایت رم - تکفارس 

احتمال عرضه آیفون ۷ به صورت ضد آب و با ۳ گیگابایت رم

احسان عارفی
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 18:06
احتمال عرضه آیفون ۷ به صورت ضد آب و با ۳ گیگابایت رم - تکفارس 

اگرچه iPhone 6s و iPhone 6s Plus به تازگی به بازار عرضه شده است، اما از همین حالا خبرها و شایعات مربوط به iPhone 7 به گوشی می‏‌رسد. حال در شایعه‏ای جدید، به نظر می‏رسد که اپل قرار است iPhone 7 را به صورت ضد‏ آب و با ۳ گیگابایت رم عرضه کند. با ما در تکفارس همراه باشید.

به تازگی  وبسایت TrendForce خبری جدید از نسل آینده iPhone منتشر کرده است که البته هنوز مشخص نیست تا چه حد صحت داشته باشد. به گفته این وبسایت، iPhone‏های بعدی حتما ضد آب خواهند بود و نسخه Plus آن هم علاوه بر ضد آب بودن، احتمالا با ۱ گیگابایت رم اضافه عرضه می شود.

اگرچه موضوع ضد آب بودن در دنیای گوشی‏های هوشمند چیز تازه ای نیست و برخی از گوشی‏های اندرویدی همین حالا هم این قابلیت را در خود جای داده‏اند، اما موضوع برای اپل همیشه متفاوت بوده است. اپل همیشه عادت داشته که امکانات تازه را کم‏کم به iPhone‏های خویش اضافه کند. بسیاری از طرفداران اپل، منتظر عرضه iPhone 6s به صورت ضد آب بودند اما در عمل چنین اتفاقی نیافتاد. شاید اپل هنوز برای ازائه درست این ویژگی آماده نبوده است اما طبق گزارش جدید، حالا اپل به صورت جدی قرار است ضد آب بودن iPhone بعدی را بررسی کند.

وبسایت TrendForce قبلا هم خبر از بازگشت دوباره iPhoneهای ۴ اینچی را به همراه پردازنده Apple A8 داده بود.

این وبسایت همچنین زمان عرضه iPhone های جدید را در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۶ دانسته است و به این تحلیل پرداخته که iPhone جدید، احتمالا ۲۶۰ میلیون خواهد فروخت.

باید منتظر ماند و دید که آیا چنین شایعاتی درست خواهند بود یا خیر.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.