سامسونگ Galaxy J3 را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ Galaxy J3 را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ Galaxy J3 را معرفی کرد

احسان عارفی
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - 18:56
سامسونگ Galaxy J3 را معرفی کرد - تکفارس 

گوشی هوشمند و پایین رده جدید سامسونگ با نام ⑥Galaxy J3 در سایت شعبه چین سامسونگ رونمایی شد. این همان گوشی است که مدت‌ها پیش خبر دریافت گواهینامه TENAA و ۳C آن به بیرون درز کرده بود ولی حالا ظاهرا، سامسونگ با اضافه کردن یک ⑥ به آخر اسمش آن را معرفی کرده است. با ما در تکفارس همراه باشید.

این گوشی که به صورات اختصاصی برای اپراتور China Telecom چین آماده شده، مشخصاتی بسیار شبیه به همان Galaxy J3 سابق با کد SM-J3109 دارد. این گوشی دارای یک پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۲GHz، صفحه نمایش سوپرآمولد ۵ اینچی HD با رزولیشن ۷۲۰×۱۲۸۰ و تراکم ۲۹۴ پیکسل بر اینچ، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق اسلات Micro SD می باشد. باطری این گوشی میان رده هم یک باطری ۲۶۰۰ میلی آمپری است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین وزن این گوشی ۱۳۸ گرم و دارای ابعاد طول ۱۴۲.۳، ارتفاع ۷۱ و قطر ۷.۹ میلی میتری می باشد.

اگرچه در صفحه رسمی سایت سامسونگ چین اطلاعی از نسخه دقیق اندروید این گوشی نشده است، اما مدل پیشین Galaxy J3 که گواهینامه TENAA را دریافت کرده بود دارای اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ بود.

همچنین گفته شده که این میان رده با برنامه های اختصاصی خود سامسونگ مانند Milk Music و Smart Manager ارائه خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی از طرف سامسونگ درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی در بازارهای جهانی به عمل نیامده است اما احتمال می رود این گوشی با قیمت ۱۲۰ دلاری به بازار عرضه شود. چراکه در حال خاضر، گوشی کمی پیشرفته تر Galaxy J5 قیمتی ۱۵۰ دلاری دارد.

سامسونگ مدت هاست که قصد دارد حضور پر رنگ‌تری در بازار میان رده و پایین رده ها داشته باشد و به همین منظور، سری Galaxy J و Galaxy A خود را نیز عرضه کرده است.

همچنین شما را به دیدن سایر تصاویر این گوشی دعودت می کنیم:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.