نگاهی مختصر به تلفن های هوشمندی که در هفته ی گذشته معرفی شد - تکفارس 
نگاهی مختصر به تلفن های هوشمندی که در هفته ی گذشته معرفی شد - تکفارس 

نگاهی مختصر به تلفن های هوشمندی که در هفته ی گذشته معرفی شد

نیما مدرس
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - 17:21
نگاهی مختصر به تلفن های هوشمندی که در هفته ی گذشته معرفی شد - تکفارس 

این هفته هم مانند هفته قبل دنیای تلفن های هوشمند شاهد معرفی چندین تلفن فوق العاده بود، این هفته هم لیستی از این تلفن ها تهیه کردیم که می تواند برای عاشقان تلفن هایی که صفحه نمایش بزرگ دارند بسیار جذاب باشد.

موتورولا از ۲ مدل Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 پرده برداری کرد. Droid Turbo 2 یک تلفن بسیار قدرمند است که موتورولا مانور زیادی بر روی تبلیغات و معرفی آن داده است. این تلفن از صفحه نمایش ۵.۴ اینچی QHD P-OLED به همراه پردازنده Snapdragon 810 بهره می برد و مانند تمام مدل های جدید این کمپانی دارای دوربین ۲۱ مگاپیکسل و اسپیکر های Stereo می باشد.

مدل Droid Maxx 2 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با بدنه ضد آب (IP52) و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی می باشد، این مدل بر خلاف Turbo 2 قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴K را ندارد و فقط می تواند ویدئو های ۱۰۸۰P را ضبط کند.

این دو مدل در تاریخ ۲۹ اکتبر عرضه خواهد شد، Droid Turbo 2 قیمتی معادل ۳۸۴ دلار دارد و مدل Droid Maxx 2 با قیمت ۶۲۴ دلار به فروش می رسند که شما می توانید به صورت اقساطی این مبلغ را بپردازید.

سامسونگ از تبلت عظیم الجسه خود به نام Galaxy View رونمایی کرد که به گفته سامسونگ به دلیل سایز بزرگ صفحه نمایش بیشتر برای استفاده درون اتاق های خانه مناسب است و می تواند نقش یک TV قابل حمل را هم بازی کند. اما مشخصات سخت افزاری این تبلت که شامل رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰p و پردازنده Octa-core Cortex-A53 می شود، زیاد جذاب به نظر نمی رسد، این تبلت در تاریخ ۶ نوامبر با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

تلفن ارزان قیمت Alcatel Fierce در این هفته معرفی شد که دارای صفحه نمایش ۷۲۰p و دوربین ۸ مگاپیکسلی و پردازنده Snapdragon 210 می باشد که در زمان عرضه قیمتی معادل ۱۴۰ دلار دارد.

تلفن دیگری که در این هفته معرفی شد OnePlus X نام دارد اولین تلفن ۵ اینچی این کمپانی است، این تفلن دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و پردازنده snapdragon 801 است که شما می توانید به طور سفارشی این تلفن را با بدنه ای از جنس سرامیک سفارش دهید. در حالت پایه جنس بدنه این تلفن از آهن است که نسخه محدود آن دارای بدنه سرامیکی است که برای ۲۸ ساعت در دمای ۱۴۸۰ درجه سانتی گراد قرار گرفته است. نسخه عادی این تلفن با قیمت ۲۵۰ دلار و نسخه محدود این تلفن با قیمت ۲۷۰ دلار عرضه خواهند شد.

Oppo از میان رده جدید خود Neo 7 پرده برداری کرد که دارای صفحه نمایش QHD با رزولوشن ۵۴۰ X 960 می باشد، پردازنده Snapdragon 810 و دوربین ۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند است. Oppo تلفن جدید خود را با قیمت ۲۰۰ دلار در آسیا و آفریقا عرضه خواهد کرد.

در نهایت باید تبلت ۷ اینچی ساخت کمپانی BLU اشاره کرد که می تواند از دو سیم کارت استفاده کند و از شبکه ۴G پشتیبانی کند. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند پردازنده Snapdragon 410 و اندروید ۵.۱ می باشد که با قیمت ۲۰۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.