Galaxy S7 ممکن از تکنولوژی ClearForce بهره ببرد - تکفارس 
Galaxy S7 ممکن از تکنولوژی ClearForce بهره ببرد - تکفارس 

Galaxy S7 ممکن از تکنولوژی ClearForce بهره ببرد

رهام بوربور
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 15:51
Galaxy S7 ممکن از تکنولوژی ClearForce بهره ببرد - تکفارس 

به تازگی اعلام شده که یکی از گوشی های هوشمند کمپانی Samsung از تکنولوژی جدید صفحه نمایش حساس به فشار ClearForce بهره خواهد برد، به احتمال زیاد این گوشی هوشمند، Galaxy S7 خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

Synaptics که خالق همه چیز صفحه لمسی است، به تازگی یکی از گوشی های هوشمند کمپانی Samsung را برای پشتیبانی از تکنولوژی جدید صفحه نمایش حساس به فشار خود یعنی ClearForce لیست کرده است. این تکنولوژی چیزی شبیه به همان تکنولوژی ۳D Touch کمپانی Apple برای گوشی های هوشمند جدید iPhone 6s و ۶s Plus است. به احتمال زیاد در آینده گوشی های هوشمند بیشتری از این تکنولوژی پشتیبانی خواهند کرد.

Huawei اولین کمپانی بود که اعلام کرد که گوشی جدید خود یعنی فبلت Mate S از تکنولوژی صقحه نمایش حساس به فشار بهره خواهد برد و این گوشی هوشمند قصد دارد تا با چیپست Synaptics 3700 اینکار را به نحو احسن انجام بدهد، نام کوچه بازاری این تکنولوژی نیز  Force Touch است. هنوز اعلام نشده که دلیل عرضه Mate S با تکنولوژی صفحه نمایش حساس به فشا چیست ؟ “Synaptics با OEMs و LCMs های جهانی مشغول به کار است تا این تکنولوژی جدید را به گوشی های هوشمند جدید بیاورد. انتظار می رود که این تکنولوژی در اوایل سال ۲۰۱۶ واراد صنعت گوشی های هوشمند شود.” طبق گفته کمپانی در کنفرانس مطبوعاتی خود.

همچنین منبع ذکر کرده این تکنولوژی به Galaxy S7 پا خواهد گذاشت که باور آن زیاد هم سخت نیست، این تکنولوژی در اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. در حال حاضر iPhone از تکنولوژی ۳D Touch بهره می برد، علت انتخاب این گوشی هوشمند نیز به خاطر این است که این کمپانی می خواهد نام تکنولوژی خود را بر سر زبان ها بی اندازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.