Samsung Galaxy S7 ممکن از ۳ چیپست مختلف بهره ببرد - تکفارس 
Samsung Galaxy S7 ممکن از ۳ چیپست مختلف بهره ببرد - تکفارس 

Samsung Galaxy S7 ممکن از ۳ چیپست مختلف بهره ببرد

رهام بوربور
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - 08:46
Samsung Galaxy S7 ممکن از ۳ چیپست مختلف بهره ببرد - تکفارس 

هنوز معلوم نیست که گوشی هوشمند Galaxy S7 کی راهی بازار جهانی می شود، حال منبعی صنعتی اظهار دارد که این گوشی هوشمند از ۳ چیپست مختلف بهره خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

صنعت گوشی هنوز در سکوت به سر می برد، باید منتظر بمانیم و ببینیم که کی از گوشی هوشمند Galaxy S7 پرده برداری می شود. همانطور که در جریان هستید کمپانی Samsung ذکر کرد که حضور چیپست Qualcomm در گوشی هوشمند S6 پایان همکاری ما با این کمپانی بزرگ نخواهد بود. پس اینطور که پیداست پرچم دار بعدی این کمپانی کره ای از یک چیپست Snapdragon به احتمال زیاد نسخه Snapdragon 820 بهره خواهد برد.

حال به تازگی منبعی صنعتی گفته است که ممکن است گوشی هوشمند S7 از ۳ چیپست مختلف بهره مند خواهد شد. یکی از این چیپست ها Exynos 8890 خواهد بود که در برخی از بنچمارک ها نیز به خوبی ظاهر شده است. سومین چیپست آن نیز Exynos 7422 خواهد بود که شایعه شده بود Note5 نیز از آن قدرت خواهد گرفت، پس اینطور که پیداست کمپانی Samsung این پروژه را رها نکرده و احتمال می رود که نسخه هندی S7 از این چیپست قدرت بگیرد.

نسخه ایالات متحده و چین این گوشی هوشمند نیز از چیپست Snapdragon 820 بهره خواهد برد، به احتمال زیاد نسخه کره ای، ژاپنی و اروپا این گوشی هوشمند نیز حاوی یک چیپست Exynos 8899 خواهد بود. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد پرچمدار بعدی کمپانی Samsung به خوبی در صنعت گوشی ظاهر خواهد شد.

علاوه بر این گوشی هوشمند Galaxy S7 دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی خواهد بود، بنابراین با عرضه این گوشی هوشمند در این اندازه ممکن است که در بازار سری Note اختلالی به وجود بی آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.