BLU Pure XL قیمت گذاری شد - تکفارس 
BLU Pure XL قیمت گذاری شد - تکفارس 

BLU Pure XL قیمت گذاری شد

امیرحسین
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 13:43
BLU Pure XL قیمت گذاری شد - تکفارس 

احتمالا با شرکت BLU آشنایی مختصری دارید، حال این شرکت بهترین اسمارت فون خود تا به امروز را Pure XL نام گذاری کرده است، این فبلت دارای چیپست Helio X10 می باشد، نمایشگر آن نیز ۶ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود، این گوشی هوشمند فلزی با قیمت به صرفه ی ۳۴۹ دلار آمریکا عرضه خواهد.

بقیه ی مشخصات این فبلت نیز آن را از حداقل از دیگر محصولات این شرکت متمایز می گرداند، رم آن ۳ گیگابایت و حافظه ی داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت می باشد، دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی و با دو فلش LED، فوکوس خودکار و ضبط تصاویر ۴K از دیگر قابلیت های این اسمارت فبلت می باشد، همچنین دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود.

همچنین BLU Pure XL دارای اسکنر اثر انگشت می باشد که دقیقا زیر دوربین آن واقع شده است، همچنین این گجت از ۴G LTE نیز پشتیبانی می کند، این دستگاه ۹.۶ میلی متر ضخامت نیز دارد، لازم به ذکر است که ظرفیت باتری آن ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

جدیدترین فبلت این شرکت مستقر در میامی آمریکا، در انحصار خرده فروشی مطرح Amazon می باشد، عرضه ی این دستگاه به صورت رسمی در دو رنگ سیاه و طلایی از روز ۲۹ سپتامبر آغاز می شود.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید