شایعه: سامسونگ بر روی ساخت یک تبلت ۱۸.۴ اینچی تمرکز دارد - تکفارس 
شایعه: سامسونگ بر روی ساخت یک تبلت ۱۸.۴ اینچی تمرکز دارد - تکفارس 

شایعه: سامسونگ بر روی ساخت یک تبلت ۱۸.۴ اینچی تمرکز دارد

مسعود مقدم
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:00
شایعه: سامسونگ بر روی ساخت یک تبلت ۱۸.۴ اینچی تمرکز دارد - تکفارس 

در هفته ی پیش ما درباره ی یک تبلت ۱۸.۴ اینچی از سوی سامسونگ اخباری را شنیده بودیم. اما اخبار قبلی در حد یک شایعه بودند در حالی که اکنون یک مدرک مکتوب پیدا شده است که نشان می دهد این شرکت به صورت رسمی این تبلت را برای عرضه در زمانی نامشخص لیست کرده است.

بله درست شنیده اید، این شرکت قصد دارد تا تبلتی را روانه ی بازار کند اندازه ی آن از بسیاری از مانیتور ها و لپ تاپ های امروزی بزرگ تر است و شاید در مدارس و مصارف خاص مورد استفاده قرار بگیرد زیرا کم تر کاربری پیدا می شود که دوست داشته باشد یک تبلت ۱۸ اینچی را با خود حمل و نقل کند.

در حال حاضر مقداری از مشخصات فنی این تبلت انتشار یافته است که از مهم ترین آن ها می توان به صفحه نمایش TFT  LCD یا Super AMOLED با روزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ که تراکم پیکسلی بسیار بد ۱۲۰ پیکسل بر هر اینچ را به همراه دارد. انتظار می رود پردازنده ی این مدل از نوع Exynos 7580 باشد و ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد. در کنار این ها، باید یک باتری بسیار قوی مجموعه را از نظر انرژی تامین نماید که سامسونگ در این بخش از یک باتری ۵۷۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است.

samsung-large-tab

 

همانطور که گفتیم انتظار می رود این تبلت برای مصارف اداری و … مورد استفاده قرار گیرد و کم تر جنبه ی مصارف سرگرمی داشته باشد ( این نکته را از رم و پردازنده ی متوسط دستگاه نیز می توان دریافت ). هم چنین این تبلت، با توجه به زمان عرضه ی آن با اندروید نسخه ی ۵.۱ یا ۶.۰ به صورت پیش فرض توضیع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.