Marshmallow نام سیستم عامل جدید Android میباشد - تکفارس 
Marshmallow نام سیستم عامل جدید Android میباشد - تکفارس 

Marshmallow نام سیستم عامل جدید Android میباشد

یاشار فتحعلی زاده
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 22:40
Marshmallow نام سیستم عامل جدید Android میباشد - تکفارس 

همین امروز بود که برای شما خبری تهیه کردیم و گفتیم که سیستم عامل جدید Android چه امکاناتی در گوشی های سامسونگ خواهد داشت که میتوانید از این لینک مشاهده کنید. در آن خبر گفته بودیم که  گوگل هنوز نامی را برای سیستم عامل جدیدش مشخص نکرده و این سیستم عامل با نام Android M شناخته میشود. حال گوگل رسما اعلام کرده که نام این سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow خواهد بود. مجسمه جدیدی که نماد این سیستم عامل است، حال در نزدیکی ساختمان مرکزی Android که در کالیفورنیا واقع شده ، میزبان عکاسان می باشد.

gsmarena_001

Android M در زمانی که گوگل کنفرانسی در رابطه با I/O برگزار کرده بود ، معرفی شد و انتظار میرود که در این پاییز آماده عرضه گردد. نسخه بعدی Android  قصد دارد تا عملکرد دستگاه ها را سازماندهی کند تا با این کار میزان مصرفی رم را کاهش دهد و در کنار آن میزان مصرف باتری نیز کم شود.  Marshmallow همچنین ساپورت گسترده ای از سنسورهای اثر انگشت و سرویس امنیتی خواهد داشت. همچنین ارتباطات با پورت USB Type-C ساپورت خواهد شد و در کنار آن میتوانید دستگاه های دیگر را نیز شارژ کنید. یک برنامه رسمی مدیریت اپلیکیشن ها نیز وجود خواهد داشت.

پیش نمایش Android 6.0 Marshmallow که مخصوص توسعه دهنده ها میباشد، حالا بر روی دستگاه های Nexus 5، ۶، ۹ و Nexus Player آماده شده است. این پیش نمایش آخرین نسخه قبل از عرضه نسخه RTM  خواهد بود. SDK رسمی نیز آماده میباشد. توسعه دهندگان میتوانند اپلیکیشن هایی که قابل استفاده بر روی Android 6.0 میباشد را در Play Store آپلود کنند. Nexus اولین دستگاه هایی خواهند بود که Marshmallow در پاییز بر روی این دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید