ببینید : بازگشایی جعبه iPad Air 2 - تکفارس 
ببینید : بازگشایی جعبه iPad Air 2 - تکفارس 

ببینید : بازگشایی جعبه iPad Air 2

یاشار فتحعلی زاده
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 13:51
ببینید : بازگشایی جعبه iPad Air 2 - تکفارس 

سلامی گرم به شما دوستان و همراهان عزیز سایت وزین تکفارس. امروز یکشنبه هست و ما هم میخواهیم یک بازگشایی جعبه داشته باشیم. ابتدا در مورد تفاوت بازگشایی جعبه با جداسازی قطعات کمی صحبت کنیم. در جداسازی قطعات که به عنوان مثال دیروز جداسازی قطعات گوشی LG G4 را داشتیم, شما در ویدیویی مشاهده خواهید کرد که چطور میتوان یک گوشی را باز کرده و قطعات مختلفش را از هم جدا کرد. این کار برای عزیزانی که علاقه دارند تا خودشان قطعه ای را تعویض کنند یا مانند بنده کنجکاو هستند تا بدانند داخل یک گوشی هوشمند پشت آن صفحه و بدنه شکیلی که دارد چه میگذرد, عالیست. اما در مورد بازگشایی جعبه باید بگویم که کمی متفاوت است. ما در یک ویدیو به شما نشان خواهیم داد وقتی یک گوشی یا یک تبلت یا هرچه که ویدیو آن را برای شما تهیه کرده باشیم, را خریداری میکنید و برای اولین بار میخواهید جعبه آن را باز کنید, باید منتظر چه امکانات و تجهیزاتی داخل جعبه باشید. هر چقدر هم علاقه به خرید داشته باشید, به قدری گوشی ها , تبلت ها , لب تاب ها و .. با برندهای مختلف در بازار موجود است که نمیتوان همه را خرید, اما ما برای شما هر هفته یک ویدیو تهیه میکنیم و در آن از باز کردن جعبه یک دستگاه شروع کرده و تمام محتویات داخل آن را به شما نشان خواهیم داد. طبیعتا باز کردن جعبه یکی از بهترین کارهاست که میتوان انجام داد. آن بوی خوب پلاستیک که برای اولین بار به مشام شما میرسد و برای اولین بار دستگاه مورد نظرتان را در دست میگیرید و وزن آن را میسنجید. سپس در نظر میگیرید آیا دستگاه خوش دست است یا نه و آیا به راحتی میتوان از آن استفاده کرد, همه از لذتهای باز کردن یک جعبه شکیل میباشد.

امیدواریم یک روز بتوانیم در سایت خودمان این ویدیوها را تهیه کنیم و برای شما عزیزان و همراهان همیشه سایت وزین تکفارس قرار دهیم.

در هفته اول بازگشایی جعبه تبلت iPad Air 2 را برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم تا با هم کمی در مورد مشخصات آن بدانیم و ببینیم داخل جعبه آن چه میگدرد.

مشخصات سخت افزاری تبلت iPad Air 2  

  • وزن : ۴۳۷ گرم
  • اندازه : ۲۴۰ در ۱۶۹.۵ و به ضخامت ۶.۱ میلی-متر
  • سیستم عامل : IOS 8.1
  • اندازه صفحه :  ۹.۷ اینچ
  • رزولوشن : ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸
  • واحد پردازش مرکزی : Triple-core 1.5 GHz
  • رم : ۲ گیگا-بایت
  • فضای ذخیره داخلی : ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگا-بایت
  • باتری : ۷۳۴۰mAh
  • دوربین اصلی یا دوربین عقت : ۸ مگا-پیکسل
  • دوربین جلو یا دوربین سلفی : ۱.۲ مگا پیکسل
نکات 
 طراحی شیک و زیبا
 فوق العاده قدرمتمند

نکات 

 کلید قطع کننده صدا حذف شده
 ۱۶ گیگا-بایت فضای داخلی کم است

iiPad Air یک تبلت فوق العاده بود اما اپل با عرضه iPad Air 2 قدرت برتری خود را به همگان نشان داد. این تبلت باریکتر و سبکتر میباشد که این خود یک برتریست. صفحه نمایش هم بهتر شده که این را مدیون استفاده از رنگهای بیشتر است. باتری با عمر طولانی و پردازشگر A8X  یک نقطه قوت این تبلیت هستند. در کل باید گفت که iPad Air 2 یک پکیج کامل برای شما میباشد که میتواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. در زمان عرضه iPad Air همه تبلتها تلاش میکردند تا در حد و توانایی های iPad Air باشند و حال با عرضه iPad Air 2 میتوان گفت برتر این میدان کیست.

همراه ما باشید و از دیدن ویدیو بازگشایی جعبه iPad Air 2 لذت ببرید.

 

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.