برترین Head phone های جهان آماده فروش در سال ۲۰۱۴ (قسمت آخر) - تکفارس 
برترین Head phone های جهان آماده فروش در سال ۲۰۱۴ (قسمت آخر) - تکفارس 

برترین Head phone های جهان آماده فروش در سال ۲۰۱۴ (قسمت آخر)

سید حسین هاشمی
۱۷ دی ۱۳۹۲ - 20:33
برترین Head phone های جهان آماده فروش در سال ۲۰۱۴ (قسمت آخر) - تکفارس 

بازار قطعات تلفن های همراه یکی از داغ ترین بازار های قرن تکنولوژی و فناوری است که یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین قطعات ، ابزار های به نام Head phone  هستند که اکثر مردم آشنایی با آن ها دارند حال ما با معرفی برترین های ۲۰۱۴ می خواهیم شما را آشنا کنیم .

برای دیدن قسمت اول روی لینک کلیک کنید.

۶. Monster iSport Victory

می دونم ظاهر زیبایی دارد ولی انقدر گران است که شما حتی از نگاه کردن به کابل و سیمش هم صرفه نظر می شوید ولی به نظر بعضی از منتقدین تکنولوژی ، این دستگاه آنقدر ویژگی دارد که شما را به پول جمع کردن وا می دارد. خاصیت اول و جالب این هیولا این است که به هیچ وجه براثر فشار در هم پیچ نمی خورد و سیم هایش به هیچ وجه خسارت نمی بیند دلیلش هم کاور قوی و زیبایش است که هرگونه خطری را از کابل ها و سیم ها دور نگه می دارد.طراحی اسپرت او بسیار بهتر از سری ها و طراحی های قبلی اش هست و از نظر زیبایی از دیگر رقبا کم ندارد. صدا بهتر از قبل شده و به شنونده حس خاصی می دهد و صدا را با بهترین کیفیت منتشر می کند و گوشگیر ها گوش شما را از هرگون صداهای اضافی دور نگه می دارد و اصلا باعث اذیت گوش های شما نمی شود.  یکی از ویژگی های متمایز کننده وی ضریف کاری در پخش صداست که صدا با کیفیتی باور نکردنی در گوش هایتان پخش می شود ( اما با جزییات اضافه شده و وضوح صدا). جالب ترین ویژگی هیولا آنتی باکتری بودن و ضد میکروب بودن و مهر و موم بودن  پوشش روی آن است که باعث جلوگیری از بیماری های درون گوش می شود و به راحتی تنها فقط با یک دستمال کشیدن تمام کثیفی ها پاک می شود. قیمت این هیولا £۱۳۰ است.

۷. Yurbuds Inspire Duro

جدا از زیبا بودنش و خوش استیل بودنش ، ضد ضربه بودنش است که پس از تست های بسیار فراوان از این چالش کذشت و مورد پسند واقع گردید پس ما نمی توانیم درباره مقاومت آن صحبت خاصی بکنیم! گزینه ای  مناسب و راحت برای خرید. شکل و استیل بسیار زیبا و قابلیت انعطاف بالا و مقاوم دربرار بدترین فشار ها و خاصیت خاص آن  جلوگیری از ضربه زدن به عصب های گوش است این ویژگی ها عالی است اما نقاط ضعف آن چسبندگی زیاد به خاطر سطح و پوشش سیلیکونی آن است که واقعا آزار دهنده است و به درد کسی نمی خورد با این وجود ، با یکی نظافت و شیتشو سریعا تمیز می شود. برخلاف دیگر رقبایش Yurbuds اجازه ورود هرگونه صدای اضافی اطراف را نمی دهد که این در بین گروه خود عالی است! در عوض پخش صدا در آن پس از گذشت زمانی برای شما خشک به نطر می رسد و بعضی اوقات از گذاشتنش برروی گوش صرف نظر می شوید. قیمت این هدست £۵۰ است.

۸. Sony XBA-S65

جدا از زیبای اش بسیار سبک و راحت است که برای هر گوشی مناسب است و در بین رقبای خود در این نظر واقعا تک است! این هدست با توانایی انعطاف بالایش توانیی قالب گرفتن گوش های شما را دارد و پوشش آن از سیلیکون بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. مناسب برای فعالیت های سریع و شدید و محافظی امن برای گوش های شما است. وزن آن تنها ۱۰ گرم است با این حال سختی قابل توجی دارد. اما یکی از دلایل کم وزن بودن این سیستم همراه نبودن ریموت کنترل با آن است. گوش گیر های هدست به جای درایو های dynamic از درایو های armature استفاده می کنند. جدا از ویژگی های خارجی اش ، صدا را بسیار واضح پخش می کند و کیفیت آن بعد از بالا بردن صدای موزیک کم نمی شود و با همان کیفیت پخش می کند. قیمت آن £۷۹ است.

۹. Sennheiser Adidas PMX 685i

یکی از سرسخترین رقیب های نک بند Adidas ، شرکت Sennheiser بوده است که ما در ادامه متن در حال معرفی PMX 680 این شرکت هستیم. قابی بسیار باریک و قابلیت ریموت احساس سبکی و راحتی در هر نقطه ای از گوش را حتی به ویژه در کلاه های سخت آهنی را به شما می دهد. با وجود ظاهر ساده اما زیبایش ، بسیار با دوام است. همانطور که ریموت به سمت چپ هدفون متصل است ، شما می توانید تنها با یک ذره فشار  از روی ژاکت چرمی و سرسخت می توانید ان را کنترل کنید. صدا ها نسبت به مدل های قبل تغییر خاصی نکرده است اما پاسخ دهی در مقابل دستورات بسیار بالا رفته است. قیمت این هدست £۶۰ است.

۱۰. Pioneer SE-E721

طراحی خاص skull fit آن باعث شده که : این هدست ear-hooked تا زمانی که آن ها را از گوش هایتان در نیاوردید به طور کامل گوش شما را پوشش دهد و از هر نوع حرکت و لق زدن جلوگیری می کند. در عین حال بسیار راحت و نرم هستند.Buds ها قابل تنظیم هستند به این معنا که شما می توانید به راحتی تناه با زدن  یک دکمه مقدار صدا و نوع موزیک را انتخاب کنید. اسپیکر های ۹mm اش آنقدر تواناست که هر کسی با ان آهنگی را گوش می کند حس می کند که فقط مختص آن موزیک ساخته شده است!طراحی اسپرت آن دل هر ورزشکار و اسپرت پسندی را تسخیر خود می کند. قیمت این هدفون  £۴۰ است.

۱۱. Monster iSport Livestrong

و اما نوبت به زیبای به تمام معنا رسیده و ما قصد وصف این شاهکار دیگر را داریم. جدا از زنگ زرد روشنش ، سیستم SportClip و طراحی OmniTrip از هر لحاظ خیل شما را درباره امنیت او راحت می کند. منابس و راحت و با وضوح کیفیت صدای بسیار بالا که شما را سحر می کند تا فقط به موزیک پخش شده گوش کنید نه دیگر! ضد آب و ضد عرق که به این معناست که شما می توانید شیر آب را باز کنید و آن را زیر آب به راحتی و سهولت آن را شستشو دهید. تنها نکته ای که برای شما لازم است این است که این هدست لذت موزیک را برای شما چند برابر می کند. قیمت این هدست £۱۳۰ است.

برای دیدن قسمت اول این مطلب برروی لینک کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.