اپل واقعه بزرگی را در ۲۲ اکتبر تایید کرد - تکفارس 
اپل واقعه بزرگی را در ۲۲ اکتبر تایید کرد - تکفارس 

اپل واقعه بزرگی را در ۲۲ اکتبر تایید کرد

محمدرضا قدمگاهی
۲۳ مهر ۱۳۹۲ - 23:21
اپل واقعه بزرگی را در ۲۲ اکتبر تایید کرد - تکفارس 

اپل طی یک جمله تبلیغاتی زیبا بیان کرد که ” ما هنوز خیلی پوشش داریم” ، نمیدانیم که این جمله به چه معناست ، شایر اپل بخواهد مدیا یا دیوایس جدید مهرفی کند ، ولی هر چه باشد در ٢٢ اکتبر اتفاق میافتد.

این واقعه به نظر بزرگ میتواند مدیا برای iPad Mini 2 باشد یا اینکه خبری یا آپدیتی از آیپد نسل پنجم !؟این واقعه تنها ۵ روذ دیگر به تحقق میپیوندد! خیلی از شایعات میگویند که اپل در بیست و دو اکتبر میخواهد به آخرین نسل آیپد یعنی آیپد نسل ۵ بپردازد.آپدیت سخت افزاری که روی آیپد مینی ٢ انجام شد قابل قبول بود، شاید این واقع آپدیتی برای مک بوک  در پیش داشته باشد تا این لپ تاپ گران قیمت را به گرافیک نسل ٨ وارد کند.

روی پوستری که اپل برای تبلیغات این واقعه بزرگ کرده است نوشته شده است که این کنفرانس در ساعت ١٠صبح به وقت سان فرانسیسکو و در شاعت ۶ بعد از ظهر به وقا انگلستان برگذار میشود.اپ اینبار آیپد ۵ را با ٩ اینچ نمایشگر ساخته است شاید این کنفرانس بتواند اطلاعات بیشتری را در اختیار طرفداران اپل  بگذارد.اپ تا به حال توانسته بسیاری از خواسته های کاربران خود را از طریق همین کنفرانس ها به اتمام برساند شاید سیستم عامل جدید آی او اس معرفی شده و در ساب بعد به انتشار برسد ؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.