مک لارن P1 به خیابان ها می آید - تکفارس 
مک لارن P1 به خیابان ها می آید - تکفارس 

مک لارن P1 به خیابان ها می آید

Lightning
۲۸ دی ۱۳۹۱ - 20:48
مک لارن P1 به خیابان ها می آید - تکفارس 

مک لارن P1 به خیابان ها می آید

محصول نهایی مک لارن p1 که قرار است جانشین خودرو مشهور مک لارن F1 شود ، به زودی رسما رونمایی می شود این طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و رو نمایی از محصول نهایی که به مرحله تولید رسیده قرار است در شهر نیویورک انجام شود .

2014-mclaren-p1-photo-476961-s-1280x782

تغیرات در کانال هوای جلوی ماشین ، کانال هوای گرم و همچنین الگوی جدید برای قسمت مشبک عقب ماشین ، سقف متحرک جدید ، دیسک های جدید فیبر کربنی که با فناوری خودرو های فرمول یک ساخته شده از مهم ترین شاخس های P1 به شمار می روند. رینگ های جدید آلومینیومی این خودرو هم به سبک رینگ های منیزیمی هستن اما از آنها ارزان تر و با دوام تر اند. موتور هشت سیلندر خورجینی و ۳.۸ لیتری P1 به کمک سیستم بازیابی انرژی ، مجموعا ۹۶۳ اسب بخار قدرت تولید می کند.این توان می تواند سرعت این خودرو را روی کاغذ به ۳۸۴ کیلومتر بر ساعت برساند .

2012-McLaren-P1-Concept

قیمت در نظر گرفته شده برای مک لارن P1 هم بدون احتساب مالیات حدود ۷۰۰ هزار دلار است و مک لارن می خواهد فقط ۵۰۰ دستگاه از آن را تولید کند .مک لارن F1 در سال ۱۳۷۱ /۱۹۹۲ به بازار آمد و در این سالها یکی از ابر ماشینهای مشهور بوده است. این خودرو ۶۲۷ اسب بخار قدرت داشت و آن را از یک موتور ۱۲ سیلندر خورجینی به حجم ۶.۱ دهم لیتر می گرفت.به این ترتیب p1 پیشرفت بسیار زیادی در زمینه کارایی و راندمان از خود نشان می دهد و همین موضوع کمپانی را به موفقیت ماشین امید وار کرده است .

paris-2012-mclaren-p1-hypercar-concept-live-photos_2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.